сайт ДПІ у Київському районі міста Одеси Понеділок, 10.12.2018, 10:01
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії каталога
Інформація [65]
Питання та відповіді [1]
Питання та відповіді

Наше опитування
Яку операційну систему, з вказаних нижче, Ви переважно використовуєте у повсякденній роботі ?
Всього відповідей: 101

Головна » Статті » Інформація

ДПА України - стосовно використання засобів електронного цифрового підпису
Відносини, що виникають при використанні ЕЦП регулюються Законами України від 22 травня 2003 року №852-VI „Про електронний цифровий підпис”, від 22 травня 2003 року №851-ІV „Про електронні документи та електронний документообіг” та Постанови КМ України від 28.10.04 №1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності». 

Відповідно до вимог статті 5 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV ,,Про електронний цифровий підпис” органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише посилений сертифікат ключа. Стаття 3 цього Закону визначає, що електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису, тобто засобів електронного цифрового підпису, що мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. 

Питання співпраці, зобов’язань та відповідальності між акредитованими центрами сертифікації ключів та платниками податків у сфері надання послуг ЕЦП регулюються договірними відносинами згідно діючого законодавства. 

Починаючи з червня 2006 року, для опрацювання технологічного процесу приймання податкової звітності в електронному вигляді, органами ДПС використовувалось безкоштовне програмне забезпечення накладання електронного підпису «Нотар». Для участі в проекті залучалися платники податків, з якими укладався договір "Про забезпечення електронного документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку". 

З метою дотримання вимог чинного законодавства, впровадження, налагодження та застосування безпаперових технологій подання податкової звітності в електронній формі, ДПА України затверджено Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку та Примірний договір про визнання електронних документів (наказ ДПА України від 10.04.08 №233 ,,Про подання електронної податкової звітності”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.04.08 за № 320/15011) та укладено договори про співпрацю з акредитованими центрами сертифікації ключів (далі – АЦСК), а саме: ТОВ ,,Український сертифікаційний центр”, ЗАТ ,,Інфраструктура відкритих ключів”, ТОВ ,,Арт-мастер”, ДП ,,Українські спеціальні системи”. 

Дані АЦСК відповідно до статті 9 Закону України „Про електронний цифровий підпис” пройшли акредитацію у центральному засвідчувальному органі, який визначений Кабінетом Міністрів України та мають право надавати послуги ЕЦП. 

Оскільки послуги цих АЦСК є платними, ДПА України були досягнуті домовленості із АЦСК щодо безкоштовного або за пільговими тарифами надання засобів ЕЦП платникам податків, які уклали договори з органами ДПС "Про забезпечення електронного документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку". Надання засобів ЕЦП здійснюється АЦСК з 20.02.08 на підставі оригіналу договору, укладеного між заявником та відповідною ДПІ. 

Також вказаними АЦСК проводяться акції по розповсюдженню ключів електронного цифрового підпису по зниженим тарифам. 

Виходячи з вищенаведеного та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.08 №262-р «Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість» стосовно забезпечення відповідно до законодавства криптографічного і технічного захисту поданої платниками податків інформації та посилення контролю за дотриманням вимог до її конфіденційності, приймання податкової звітності в електронному вигляді підписаної за допомогою безкоштовного програмного забезпечення накладання електронного підпису «Нотар» буде припинено з 01 січня 2009 року, про що необхідно повідомити платників податків через інформаційні сайти регіональних ДПА, об’яви на інформаційних дошках та засобами Е-Маіl. 

Безкоштовне розповсюдження засобів ЕЦП серед платників податків буде впроваджено ДПА України після введення в експлуатацію власного акредитованого центру сертифікації ключів. 

Заступник Голови В.В. Регурецький 09.10.2008р.

Категорія: Інформація | Додав: k1im (17.10.2008)
Переглядів: 451 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 2
2 TETRAGRAMMATON  
Потребителей не интересует кто собственник.
Хоть ГНАУ и непрямой собственник «Нотар», но тем неимение им пользуются, и многих устраивает его бесплатная основа, что мешает создать подобный продукт с учетом всех нововведенных правил…

1 Umnik  
То что налоговая может себе позволить собственный ЕЦП - БОЛЬШОЙ ВОПРОС!!!
У государства нет средств на подобные мероприятия, они возможны ТОЛЬКО на коммерческой основе. К томуже у "безкоштовного програмного забезпечення накладання електронного підпису «Нотар»" тоже есть собственник и это не ГНАУ.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Інші ресурси

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018