сайт ДПІ у Київському районі міста Одеси П`ятниця, 10.05.2024, 15:36
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту

Категорії каталога
Інформація [65]
Питання та відповіді [1]
Питання та відповіді

Наше опитування
Чи вважаєте Ви, корисниою появу даного сайту ?
Всього відповідей: 110

Головна » Статті » Інформація

Роз’яснення стосовно використання засобів електронного цифрового підпису
Державна податкова адміністрація України надає роз’яснення стосовно використання засобів електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
Відносини, що виникають при використанні ЕЦП регулюються Законами України від 22 травня 2003 року №852-VI „Про електронний цифровий підпис”, від 22 травня 2003 року №851-ІV „Про електронні документи та електронний документообіг” та Постанови КМ України від 28.10.04 №1452 «Про затвердження Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності». 
Відповідно до вимог статті 5 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV ,,Про електронний цифровий підпис” органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише посилений сертифікат ключа. Стаття 3 цього Закону визначає, що електронний цифровий підпис за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису (печатки) у разі, якщо електронний цифровий підпис підтверджено з використанням посиленого сертифіката ключа за допомогою надійних засобів цифрового підпису, тобто засобів електронного цифрового підпису, що мають сертифікат відповідності або позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. 
Питання співпраці, зобов’язань та відповідальності між акредитованими центрами сертифікації ключів та платниками податків у сфері надання послуг ЕЦП регулюються договірними відносинами згідно діючого законодавства.
Починаючи з червня 2006 року, для опрацювання технологічного процесу приймання податкової звітності в електронному вигляді, органами ДПС використовувалось безкоштовне програмне забезпечення накладання електронного підпису «Нотар». 
З метою дотримання вимог чинного законодавства, впровадження, налагодження та застосування безпаперових технологій подання податкової звітності в електронній формі, ДПА України затверджено Інструкцію з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку та Примірний договір про визнання електронних документів (наказ ДПА України від 10.04.08 №233 ,,Про подання електронної податкової звітності”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.04.08 за № 320/15011) та укладено договори про співпрацю з акредитованими центрами сертифікації ключів (далі – АЦСК), а саме: ТОВ ,,Український сертифікаційний центр”, ЗАТ ,,Інфраструктура відкритих ключів”, ТОВ ,,Арт-мастер”, ДП ,,Українські спеціальні системи”.
Дані АЦСК відповідно до статті 9 Закону України „Про електронний цифровий підпис” пройшли акредитацію у центральному засвідчувальному органі, який визначений Кабінетом Міністрів України та мають право надавати послуги ЕЦП. 
Оскільки послуги цих АЦСК є платними, ДПА України були досягнуті домовленості із АЦСК щодо безкоштовного або за пільговими тарифами надання засобів ЕЦП платникам податків, які уклали договори з органами ДПС "Про забезпечення електронного документообігу платника податків з Державною податковою інспекцією засобами телекомунікаційного зв'язку". Надання засобів ЕЦП здійснюється АЦСК з 20.02.08 на підставі оригіналу договору, укладеного між заявником та відповідною ДПІ. 
Виходячи з вищенаведеного та на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.08 №262-р «Про заходи щодо удосконалення системи адміністрування податку на додану вартість» стосовно забезпечення відповідно до законодавства криптографічного і технічного захисту поданої платниками податків інформації та посилення контролю за дотриманням вимог до її конфіденційності, з 1 січня 2009 року приймання податкової звітності в електронному вигляді буде проводитись тільки за умови використання надійного засобу електронного цифрового підпису з посиленим сертифікатом.
Додатково Державна податкова адміністрація України повідомляє, що для розширення сервісних функцій для платників податків розроблена технологія отримання платником за його електронним запитом переліку помилкових індивідуальних податкових номерів контрагентів-платників ПДВ. 
Інформація про нові електронні послуги розміщена за електронною адресою www.dpa.dp.ua в окремому банері «Нова електронна послуга».

Директор Департаменту інформаційно-аналітичного

 забезпечення процесів оподаткування С.С. Шевченко


Категорія: Інформація | Додав: k1im (31.10.2008)
Переглядів: 600 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу

Пошук

Інші ресурси

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024